2015 m. spalio 2 d., penktadienis

Becca Fitzpatrick "Plikledis"

Reguliariai lankydamasi Goodreads puslapyje mėgstu stebėti įvairių žmonių komentarus ir apžvalgas apie tam tikras knygas. Paskaičiusi "Plikledį" ir nusprendusi, kad tai buvo itin įdomus kūrinys, nustebau, nes kone kiekvienas skaitytojas įvertino knygą viena žvaigždute ir šaipėsi iš juokingo siužeto ar veikėjų kvailumo... Visgi, reikia nepamiršti ir to, kad bendras knygos įvertinimas siekia 3,98 žvaigždutes, o romano autorė yra puikiai pažįstama ir Lietuvoje - tai populiarios serijos "Puolęs angelas" rašytoja Becca Fitzpatrick ir jos realistinio siužeto kūrinys.

Viename savo interviu Becca Fitzpatrick teigė, jog rašydama "Plikledį" prisiminė savo paauglystės baimes būti atskirtai nuo šeimos ir išgyventi šią traumą.  Kurdama pagrindinės veikėjos Britos personažą, autorė labai norėjo pavaizduoti šios paauglės emocinį ir psichologinį brendimą nuo kūrinio pradžios iki pat pabaigos. O kadangi visas romano veiksmas vyksta kalnuotoje apsnigtoje vietovėje, autorė pati ryžosi tokiai kelionei tam, kad pati galėtų patirti tai, ką ir būsima jos veikėja, kad galėtų įvertinti viską ir sukurti įtikinamą ir įspūdingą pasakojimą. Na, bet autorė visgi drąsiai prisipažįsta, jog nemažą dalį atsakymų ji rado Google paieškoje. Tai apie ką gi šis tamsus ir žiemiškas trileris?

"Plikledyje" prologo skyrelyje randama visai netikėtą paprastos merginos istoriją. Nors iš pradžių ir aš, ir kiti skaitytojai manėme, kad taip prasidės pagrindinės veikėjos istorija, labai klydome, nes apie prologo įvykius teks sukti galvas net iki pat kūrinio vidurio. Tikroji ir pagrindinė Britos istorija prasidėjo sprendimu pakeliauti gamtoje ir pačioje netikėčiausioje vietovėje - kol visos paauglės rinkosi havajietiškus paplūdimius, Brita su savo drauge pasirinko ledu apgaubtą kalną ir miškingą vietovę, kurioje grizlių buvo galima rasti 10 kartų daugiau nei žmonių. Toks pasirinkimas buvo iš anksto apgalvotas - Brita norėjo įrodyti savo buvusiam vaikinui, kad yra ne iš kelmo spirta mergina. Taip ir prasidėjo lemtinga Britos, jos geriausios draugės, draugės vaikino ir draugės brolio - buvusio Britos vaikino kelionė, nustebinusi visus dalyvius ir ypač mus, skaitytojus.

Kaip ir teigiama knygos anotacijoje, dvi draugės papuolė į mirtiną pavojų, nes netikėtai atsidūrė dviejų svetimų vaikinų namelyje miške, o iš ten kelio atgal nebuvo - buvo išsiaiškinta, jog vaikinai buvo nusikaltėliai, o paauglės tapo jų įkaltėmis. Tokiu būdu prasidėjo kova dėl išgyvenimo, kurios metu atsiskleidė ypatinga Britos asmenybė. Mergina sugebėjo šaltai ir objektyviai mąstyti baimės akivaizdoje, nepriėmė skubotų ir spontaniškų sprendimų, galėjusių pakenkti jai ir jos draugei. Kiekvienas poelgis ir ištartas žodis buvo iš anksto apgalvotas ir suteikiantis mums viltį, kad merginos išsigelbės - bet ar ilgai išsilaikys tas vilties spindulėlis?

Šiame kūrinyje žavėjausi į pagrindinę veiksmo liniją įterptais prisiminimais apie Britos ir jos buvusio vaikino Kelvino romantiškas akimirkas. Draugai nuo vaikystės, o vėliau įsimylėjeliai patyrė ir šilto, ir šalto, bet svarbiausia, kad visada buvo kartu.  Turėsite galimybę įvertinti jų pažintį ir tolimesnį bendravimą, kuris išsivystė į šiltesnius jausmus... Tikrai buvo gaila, žinant, jog jaunuoliai išsiskyrė dėl tam tikrų priežasčių, bet kaip ir pati Brita, nenustojau tikėti, kad jiedu vėl bus kartu.

Romantika yra viena iš esminių šio kūrinio detalių. Becca Fitzpatrick sukūrė labai apgaulingą siužeto liniją ir galiu pasakyti, kad ne tik Kelvinas bus Britos akiratyje... Atsiras ir dar vienas, kur kas intymesnis ir galbūt net labiau intriguojantis variantas, kuris suklaidins ne vieną skaitytoją. Skaitydama šį romaną stengiausi nepraleisti nei vienos eilutės, įdėmiai bandžiau išnarplioti kiekvieną autorės mintį, nes dažnai pasitaikydavo atvejų, kai jutau asmeniškai autorės norą mums suteikti užuominų. Kaip ir kituose tokio stiliaus kūriniuose, pasistenkite nesuklysti, nes ir Becca Fitzpatrick, ir kiti autoriai visuomet siunčia žinutę - draugai išduoda draugus, neverta pasitikėti niekuo...

"Plikledis" yra panašaus siužeto kūrinys į kitų paauglių rašytojų romanus kaip kad "Dienoraštis iš bunkerio" ar "Užnuodyti žodžiai", kur taip pat didžiausią siužeto dalį sudaro pagrobimas. Vienintelis skirtumas buvo tai, jog Becca Fitzpatrick kūrinyje erdvė buvo kur kas platesnė, o tai, bent jau mano nuomone, jau buvo didžiulis privalumas, garantuojantis, kad siužetas netaps nuobodus ir pasikartojantis. Vertindama visus šiuos tris kūrinius galiu pasakyti, kad "Plikledis" man patiko labiausiai ir netgi manau, kad tai viena geriausių knygų, skaitytų 2015 metais...

Trileris jaunimui, prilygstantis milžinišką populiarumą pelniusiai knygai "Dingusi" privers jus neatsitraukti nuo kūrinio iki pat jo pabaigos. Neradau nei vienos eilutės, kurią išbraukčiau, jautėsi, kad autorė kruopščiai atrinko tik pačius svarbiausius ir įdomiausius dalykus. Tikiu, kad nė karto nepagausite savęs svajojant apie savo asmeninį gyvenimą ar kitus, ne su knyga susijusius dalykus, nes romanas įtrauks ir nebepaleis. Nors ir neskaičiau serijos "Puolęs angelas", džiaugiuosi turėjusi galimybę įvertinti šį puikų kūrinį, kurį jums ir rekomenduoju

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aš ir mano vyras pastaruosius 8 mėnesius kovojome su santuokos problemomis ir mažai žinojome, kad mūsų kada nors kilusių problemų smegenys yra šeima. Problemos paaštrėjo ir galiausiai jis išsikraustė iš namų. Aš buvau vienas su savo vaikais per visas atostogas ir gyvenimas buvo apgailėtinas be jo šalia mūsų. Dariau viską, ką galėjau, kad baigčiau problemas, bet nepažangos. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į daktarą Ilekhojie, kai pamačiau tiek daug žmonių liudytų rezultatų. Kaip visada norėjau, jis išgirdo mano verksmą ir atėjo man į pagalbą. Jis atliko susitaikymo ritualą, kuris išsprendė mūsų ir mano vyro problemas ir vėl kartu, ir vis dar stebiuosi, kai per 3 dienas gavau rezultatą, kaip jis žadėjo. Dabar naujus metus pradėjome kaip visa šeima ir esu dėkingas už jo pagalbą. susisiekite su juo dabar ir jis taip pat jūsų nenuvils, nes juo pasitiki ir patikimas. parašykite jam: gethelp05@gmail.com arba per WhatsApp: +2348147400259

Monique lava rašė...

Sveiki visi, mano vardas Monique Lava. Man buvo labai sunku, kai vaikinas paliko mane dėl kitos moters. Buvau emociškai nusiminusi ir nežinojau, ką daryti, kad jį susigrąžinčiau. Mėnesius turėjau bėdų ir visur ieškojau pagalbos, kol sužinojau apie DR rabaa. Susisiekiau su juo ir paaiškinau savo problemas. Jis norėjo man padėti ir paskatinti laikytis procedūrų, kad atkurtų meilę tarp mano ir vyro, taip pat pasirūpintų, kad mes abu vėl sugrįžtume vienas pas kitą. Atitikau visus reikalavimus ir jis atliko savo darba. Po 48 valandų gavau žinutę iš savo vaikino, prašydama pasimatymo, kad galėtume išmesti daiktus. Dabar mes vėl kartu ir visa tai DR rabaa dėka. Jis taip pat gali jums padėti, jei esate pasirengęs tikėti ir išlikti viltingas. parašykite jam WhatsApp +31685031219 el. paštu drrabaahealing@gmail.com

sasacy rašė...

Sveiki visi. Meilėje ir santuokoje ateina laikas, kai aš beveik atsisakau skyrybų dėl neištikimybės ir nevaisingumo problemų, kol sutikau kunigą Jaja, kuris išsprendžia mano problemas vos per septynias dienas ir sugrąžina mano meilužį, nuo tada, kai mano partneris turėjau du vaikus. Kiekvienas, kuris susiduria su panašia problema, apie kurį paminėjau, gali prisijungti prie jo: per [priestjaja7@mail.com] ir whatsapp+[1267]332]4746]

Anonymous rašė...

Esu čia tam, kad pasidalinčiau šia savo trumpa istorija. Tai apie įmonę ir nuosavybę, kurią mano tėtis paliko prieš mirtį. Kadangi aš mažai žinojau apie jo verslą, kai kurie jo partneriai planavo mane išvaryti iš nekilnojamojo turto. Buvau pasimetusi del visko. reikalai pradėjo klostytis ne taip. Nežinau kam verkti. Byla buvo perduota teismui, bet atrodo, kad viskas buvo naudinga mano išdavikui. išdavikas man pasakė, kad niekada neturėsiu kuo vadinti savąjį, kad jis mane net užrakins. Visa tai mane privertė į depresiją. Pralaimėjau visose srityse. bet čia viskas apsiverčia. Vieną dieną skaičiau internete ir taip patekau į DR WALE puslapį. Jo puslapyje mačiau daug gerų naujienų ir liudijimų apie jį, kaip jis daugybei žmonių padėjo laimėti teismą ir padarė daug kitų gerų dalykų žmonėms. Taigi aš susisiekiau su juo ir paaiškinau jam kiekvieną smulkmeną apie savo situaciją. DR WALE man pasakė, kad neturiu ko bijoti dėl jo, pasakė, ką reikia daryti ir ką man reikia sumokėti, už ką aš sumokėjau už viską ir vykdau nurodymus. Kol aš tai rašau, teismas man grąžino visą turtą ir įmonę. Nežinau, kaip DR WALE padarė savo stebuklą ir magiją. Dabar aš viską visiškai kontroliuoju. Viskas DR WALE dėka. Aš labai tave vertinu. DR WALE galite susisiekti jo WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Ar turite problemų susigrąžindami buvusį meilužį, turite santuokinių problemų, nevaisingumo, finansinio nestabilumo? Kodėl jūs ribojatės dėl to, kad jūsų meilužis/vyras/žmona išsiskyrė su jumis, atėjo laikas išspręsti visas problemas pasitelkus DR WALE PERMANENT SPELL CAST galias. Aš specializuojasi visų tipų burtų liejimo srityje, pvz
Meilės burtai (norėdami susigrąžinti buvusį meilužį, vyrą ar žmoną)
Loterijos burtai
Pinigų burtai
Nėštumo burtai
Darbo / sutarties rašyba
Sveikatos burtai
Turto burtai
Sėkmės Spell
Gyvenimo burtas
Dvasinis burtas
Grožio/formos burtai
Apgaulės burtai
Fantazijos burtai
Rašyba laimėti teismo bylas
DR WALE visada pasiruošęs padėti jums išspręsti visas jūsų problemas ir suteikti jums viską, ko širdis geidžia per savo burtų galias.
Jo NUOLATINIS RABOS ATVEJIMAS yra 100% garantuotas. Susipažinkite su juo, kad padėtų jums išspręsti jūsų problemas. Susisiekite su juo Whatsapp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonimiškas rašė...

Buvau didžiausias pasaulio skeptikas. Niekada netikėjau magiškais burtais ar kažkuo panašiu, bet patikimas šaltinis (labai artimas bendradarbis) man pasakė, kad daktaras Ilekhojie yra labai veiksmingas, tai buvo vienas geriausių dalykų, kuriuos aš kada nors padariau. Mano meilės gyvenimas buvo žlugęs, išgyvenau dvi skyrybas ir buvau ant trečios slenksčio. Aš tiesiog negalėjau susidurti su dar viena skyryba. Norėjau labiau pasistengti, kad mūsų santykiai pavyktų, bet mano žmonai tai nerūpėjo. Buvau sutrikęs ir nebežinojau, ką daryti, todėl nusprendžiau kreiptis pagalbos į gydytoją Ilekhojie. Jis atliko susitaikymo ritualą ir maldavo mūsų vardu. Jis taip pat man pasakė, kad mano žmona mane myli, bet mūsų ryšys yra menkas dvasinėje srityje. Jis tai išsprendė ir dabar esame laimingi ir nebesiruošiame skirtis. Šis vyras yra tikras ir jis taip pat gali padėti jums pataisyti jūsų nutrūkusius santykius. Aš grįžau savo žmoną! Dabar kartu eisime į vedybų konsultacijas. Palieku jo kontaktą visiems, kuriems reikia pagalbos El. paštas: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

Anonymous rašė...

GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonimiškas rašė...

Mano vyras ir aš amžinai liksime dėkingi daktarui Ilekhojie už jo dievišką įsikišimą į mūsų gyvenimą. Su žmona pabėgome iš Somalio. Atvykome į Kanadą, gyvenimas nebuvo lengvas ir mums reikėjo daugiau lėšų, kad galėtume apmokėti sąskaitas. Mano žmona atliko keletą tyrimų internete, norėdama padėti laimėti loteriją, ir gavo patikimų savo viršininko rekomendacijų susisiekti su daktaru Ilekhojie, kuris išduoda loterijos laimėjimų numerius atlikdamas sėkmės ritualą. Susisiekėme su daktaru Ilekhojie, kuris mus informavo apie procesą, kurį sutikome atlikti nedelsiant. Atlikę sėkmės ritualą, nusipirkome ligoninės tyrimų fondo namų loterijos bilietą ir žaidėme taip, kaip nurodė daktaras Ilekhojie su skaičiais, kuriuos atskleidė. Per 2 dienas laimėjome 3 kambarių butą ir 700 000 USD grynųjų pinigų. Mūsų gyvenimas pasikeitė per savaitę ir, kaip nurodė daktaras Ilekhojie, 30 % sumos buvo išsiųsta į bet kuriuos senų žmonių slaugos namus, kad būtų galima susimokėti už apleistųjų priežiūrą. Galite kreiptis į jį ir pamatyti, kas atsitiks. Skambinkite / rašykite +2348147400259 arba el. paštu: gethelp05@gmail.com

Unknown rašė...

Sveiki, žvilgantys. Mano vardas Dalia Sabonytė, ankstesniuose santykiuose turėjau sunkių ir siaubingų išgyvenimų ir tikrai laukiau, kol sutiksiu savo vyrą, o kai susipažinome, mes įsimylėjome ir susituokėme. Po dvejų mūsų Sąjungos metų jis pasikeitė ir pradėjo elgtis keistai, o galiausiai paliko mane ir mūsų sūnų. Dariau viską, ką galėjau, kad jį susigrąžinčiau, bet viskas buvo bevaisė. Susisiekiau su komentarais ir tuo, ką visi sakė apie daktarą Isikolo. Kreipiausi į jį, o jis atsakė ir davė visas pastangas bei paramą, kad mano santuoka vėl veiktų. Jis buvo tas, kuris man pranešė, kad mano vyrą iš manęs atėmė kita moteris, ir jis padarė meilės susijungimo burtą, kuris vėl sujungė mus ir grįžo namo pas mane ir mano berniuką. Iš tikrųjų niekas nemelavo apie daktarą Isikolo ir jo gerus darbus. Mano vyras grįžo namo praėjus 48 valandoms po to, kai atliko darbą, kaip buvo žadėta. Kreipkitės į jį dabar ir būkite tikri, kad jis jums padės. Dabar turėsite parašyti jam el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com arba parašyti jam žinutę WhatsApp telefonu +2348133261196